آدرس:

  • تهران-بزرگراه فتح (جاده قدیم کرج)- سه راهی شهریار- شهرک صنعتی گلگون- خیابان دوم شمالی - پلاک 2

تلفن:

02146886152

بوستر وکیوم پمپ

پمپ وکیوم بوستر  باید در شرایط کاری تعریف شده توسط شرکت سازنده کار کند. فشار محیط 900 mbar تا 1050 mbar، دمای محیط و دمای گاز ورودی 0 تا 4 درجه سانتیگراد و حداکثر سرعت موتور 3000 دور بر دقیقه، شرایط کاری مناسب برای کارکرد بهینه پمپ وکیوم بوستر می باشدhttp://بوستر وکیوم

پمپ های بوستر وکیوم  همان پمپ های وکیوم اسکرو با عملکرد مشابه هستند که به عنوان تقویت کننده حتما باید به یک پمپ خلاء با لوب های متصل به روتورهای پمپ بوستر وکیوم ، با سرعت بالا در داخل استاتور بوستر وکیوم دوران دارند. یکی از روتورها توسط الکتروموتور و روتور دیگر بدون تماس با الکتروموتور، توسط چرخ دنده ها به حرکت درمی آیند. عملکرد پمپ بوستر وکیوم  به گونه ای است که روتورها با یکدیگر و با استاتور تماس ندارند. این روتورها توسط یک گیربکس سنکرون سازی می شوند.

با روشن شدن الکتروموتور و شروع حرکت دورانی روتورهای پمپ بوستر وکیوم ، مولکول های گاز از طریق دهانه ورودی پمپ وکیوم بوستر به داخل محفظه وکیوم مکیده شده و بین روتورها و سیلندر به دام می افتند. با ادامه کارکرد پمپ بوستر وکیوم ، گاز گیر افتاده در محفظه وکیوم به سمت خروجی پمپ وکیوم بوستر هدایت شده و سپس تخلیه گاز انجام می شود.

http://روتس بلوئر

  • سرعت پمپاژ گازها در پمپ وکیوم بوستر نسبت به وکیوم پمپ های تک مرحله ای به طور قابل ملاحظه ای افزایش یافته است.

  • پمپ بوستر وکیوم   مجهز به شیر بای پس  می باشد که از اورلود شدن روتس وکیوم پمپ جلوگیری می کند.

  • قابلیت اعتماد بالای پمپ بوستر وکیوم  

  • کارایی بالا در فرآیندهای بسته بندی

  • راندمان کاری بالای پمپ بوستر

    وکیوم 

  • طراحی کم حجم مناسب برای فضاهای کوچک

  • میزان آلودگی صوتی و ارتعاش پایین

  • کارکرد کاملا خشک و بدون آلایندگی روغن

  • http://بلوئر وکیوم

پمپ های بوستر وکیوم  با عملکرد بدون روغن، بهترین گزینه برای سیستم های وکیوم با خلا بالا به عنوان پمپ وکیوم تقویت کننده هستند. پمپ خلاء پشتیبان وکیوم بوستر ها معمولا از نوع پمپ وکیوم روغنی روتاری وین می باشد.. در صورت وجود گازهای خورنده در فرآیند وکیوم، پمپ وکیوم پشتیبان مورد استفاده در پکیج بوستر وکیوم می تواند پمپ وکیوم خشک دو مرحله ای باشد.

http://بوستر وکیوم پمپ

http://تعمیر پمپ وکیوم

http://بلوئر وکیوم

http://پمپ وکیوم خشک

روتس وکیوم وقتی برای ایجاد خلا استفاده میشوند به بوستر وکیوم یا پمپ بوستر وکیوم تبدیل می شوند و وقتی در حالت دمندگی و فشار مثبت به کار برده می شوند روتس بلوئر نامیده می شوند. پمپ بوستر وکیوم از جمله پمپ هایی است که برای ایجاد خلا در فشار بالا در صنایع مختلف استفاده می شود. قبلا از پمپ های وکیوم روغنی به تنهایی برای ایجاد میزان خلا بالا مورد استفاده قرار می گرفت.

زمانی که بوستر وکیوم خودش به صورت تکی در یک سیستم وکیوم مورد استفاده قرار بگیرد به میزان کمی خلاء ایجاد می کند. به طوری که این میزان خلا در بسیاری از موارد مورد قبول واقع نمیشود و نمی توان از آن در کابردهای مختلف استفاده کرد. به همین دلیل است که یک روتس وکیوم به یک عدد پمپ وکیوم به عنوان پشتیبان نیاز دارد. در حالتی که از یک پمپ وکیوم به عنوان پشتیبان استفاده شود چنانچه فرآیند وکیوم شامل گازهای خورنده و یا بخار باشد،

در این صورت می بایست از پمپ وکیوم خشک چند مرحله ای به عنوان پمپ وکیوم پشتیبان استفاده شود. یک حال دیگر از سیستم های وکیوم این است که اگر سیستم های وکیوم دارای ظرفیت بالایی باشند، مجموعه وکیوم ها را می توان به صورت سری کردن چند تا از پمپ وکیوم به همراه پمپ وکیوم پشتیبان که دارای فشار بالایی است انتخاب نمود.


آخرین مقالات

پمپ لوبدار

پمپ لوبدار

بلوئر ارزن آلمان ( AERZEN )

بلوئر ارزن آلمان ( AERZEN )

بلوئر ساید چنل

بلوئر ساید چنل


دسته بندی مقالات


آخرین پروژه ها

پمپ لوبدار

پمپ لوبدار

بلوئر ارزن آلمان ( AERZEN )

بلوئر ارزن آلمان ( AERZEN )

بلوئر ساید چنل

بلوئر ساید چنل

تماس بگیرید